19 April

För mig är de fortfarande måndag så idag är de 2 månader sen jag åkte ifrån Sverige!! Sjukt.
Tiden har ändå gått väldigt fort men de känns som jag redan vart borta i typ 6 månader. De är så himla mycket saker som har hänt, så de känns så konstigt att de skulle hänt på 2 månader. Men men så är de! :)
Orkar inte skriva så mycket mer just nu, klockan är 22.30 här och jag måste sova! Sov knappt nått inatt och imon måste jag upp kl 6 så ska krypa ner under täcket och sova gott nu utan mardrömmar hoppas jag! Har haft de väldigt ofta sen jag kom hit. Och de handlar jämnt om att nån gör inbrott. Hade 2 såna drömmar inatt. Bläää
Men hoppas allt är bra hemma! Skriver mer imon :)
Träffade Lotta idag också efter hennes helg på Long Island University. Vi hade en väldigt rolig middag på the diner som vanligt. Hahaha! :)

Kommentarer
Postat av: Nader

Vad kul! :) Hur länge är du där tro? Stella ska börja plugga i Hawaii! Är det nära dig?

2010-04-25 @ 19:32:17
URL: http://naderandthemovies.blogg.se/
Postat av: Nader

Varför är det inte kul? =/ Vad är felet?

2010-04-27 @ 01:01:46
URL: http://naderandthemovies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0