Well I got this guitar and I learned how to make it talk

Så när jag skrev att mamman tog allt med att jag skulle åka bra, de stämmer inte riktigt längre...!

Hon tog de bra i lördags. I dag skällde hon ut mig som fan om de och ifrågasatte allt och fick mig att kämma mig dum i huvudet! Sen bad hon om ursäkt och sa att hon inte menade allt och hon hade hjälpt mig att fixa ett möte med min lcc. Och nu smsade hon mig (Ja vi gör de även ifall vi bägge är i huset. Hahaha) och sa att hon va orolig för mig.
Fattar nada.
Men tror jag kan komma till Sverige inom 2-3 veckor verkar de som.
+ att jag blivit förskyld!
De va också Memorial day här idag. Så jag satt ute i 25 grader i ca 1 ½ h och tittade på paraden i staden och den va mysig! Brände mig rejält också så får ha på mig lite längre tröjor nu annars kommer mina axlar gå sönder. Haha :)
Ni får se bilder imon. Måste sova nu! Har mer tid imööön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0