Lättnad!

Har nu precis berättat för min värdmamma att jag vill åka hem.
Fy fan va skönt de är!!
Jag va så nervös innan så jag var helt yr i huvudet när jag var påväg ner och så sa jag i princip "I have some bad news. I need to go back to sweden" och sen kunde jag ungefär inte fy ut nått för jag va så nervös så kroppen började skaka lite och jag höll på att börja grina! Så hon gick och hämta näsdukar och sa "It's okay dont worry we will get tru this!"
Så underbar är hon!
Jag vet att jag inte alls gillade henne förut men nu tycker jag om henne så mycke! Hon hjälper mig och hon är så tacksam för allt jag gör och jag har faktiskt väldigt roligt med henne, så de  va riktigt jobbigt att behöva säga till henne att jag ville åka och lämna henne. Men sa också att jag kan tänka mig att stanna i 2 månader innan jag åker så hon har gott om tid på sig att hitta en ny au pair och de uppskattade hon verklgien så de va väldigt skönt. Men hon sa att antingen fick de bli så att hon började leta efter en ny nu så den kom om ca 4-6 veckor, eller så behöber jag stanna i 3 månader till, alltså till den 10 sep ungefär för då kommer mormorn och morfarn tillbaka från kanada.
Och de funkar ju inte så bra för då missar jag ju början av universitetet.
Så de blir kanske att jag kommer tillbaka till sverige om 4-6 veckor! Vi får se
Hon sa att jag får tänka på de och säga till henne snart så ska hon se vad som passar bäst för henne och familjen.
Men är så sjukt lättad över att de är gjort!
Hon tog de så bra men sa att hon va ledsen att jag skulle åka för jag är så underbar med barnen och är så duktig och barnen älskar mig.
Men nu ska jag läsa lite sen sticker jag iväg till Lotta och ska se på medans hon packar och sitta på hennes bok! Hahahaha
Haha den äldsta tjejen älskade denna bilden på henne för man ser mina fötter sticka fram och hon skratta så mycke åt de och zoomade in på mina fötter flera gånger! Störd liten tjej! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0