Looking out across the night time, the city winks a sleepless eye

jag överlevde dagen. Wohoo!

Barnen har vart griniga hela dagen och de har vart mellan 30-32 grader hela dagen! Har fått färg och kännt mig sven äcklig hela dagen! kan ju knappt vara ute när de är så varmt. De hjälper ioförsig inte så mycke att vara inne för vi har de ungefär lika varmt i huset.
Skulle också haft au pair möte ikväll men min UNDERBARA(!!!!) lcc som tydligen inte fattar hur en telefon funkar ställde in de ungefär 15 min innan och flytta de till imon morron vid 10. Förstår inte riktigt hur hon tänker när halva gruppen har småbarn som är hemma då så vi jobbar.
Har vart med Lotta annars idag på min lediga tid och vi var uppe i Waveny park och solade på dagen och nu åkte vi upp dit en kort stund på kvällen för att slappa och hon kunde äta sushi. (:
Ska berätta för mamman till helgen att jag vill åka hem. Har ångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0