The only thing I'm missing is a black guitar

Mår illa, ont i huvudet och halsont!
Fuck.
Har varit ute från huset i princip hela dagen idag vilket kanske inte va så smart av mig för de va ca 30 grader och jag drack alldeles för lite vatten så jag har blivit illamående och fått huvudvärk av de. :(
Men jag har fått gått runt i staden och provat min nya kamera och tagit en massa kort på staden, lägger upp några bilder imon eller så.
Men imon är de Memorial day här i usa så de är en parad i staden imon som börjar kl 9 så den ska jag gå på med min värdfamilj och sen ska vi hem till mormorn & morfarn och äta lunch.
Vet inte om mormorn vet något om att jag ska åka än, hon sa ingen kommentar om de förut idag så vetefan asså. Märker jag väl snart nog, haha!
Men nu är klockan snart 23 här så nu är de väl dags att sova så jag får bort min onda hals förhoppningvis!
En bild från fredags när jag va och shoppa med Sarah! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0