9e Maj

Idag är de mors dag här borta och de har inneburit att jag har gjort allt förutom att vara i huset.
Har haft hemlängtan för idag åker mamma och familjen till Italien där mamma och Jonas gifter sig!
Så har inte velat vara här och fira mors dag idag. Värdfamiljen skulle ha en stor middag med några vänner och sånt och frågade ifall jag ville va med men sa nej och berättade för mamman att jag hade hemlängtan och sånt så hon förstod mig, men mamman och mormorn va så sjukt envisa så nu även efter middagen kom mormorn upp och frågade ifall jag inte ville komma ner och ha lite blåbärspaj iallafall så jag kände att de fick jag väl göra iallafall när dom tjöta så mycket.
Men när jag kommer ner så får jag ett kuvert av den äldsta tjejen och där i ligger ett kort som mamman hade köpt och barnen hade målat lite i de också och där stod de att odm va väldigt nöjda med mig och att jag sprider glädje i huset och att barnen älskar deras tid med mig. Så dom ville ge mig detta som ett litet tack för att jag är som en liten mamma för barnen. Kände mig lagom dum då att jag inte velat va med på deras morsdag middag!
Men ja, blev väldigt glad över de och de känns väldigt skönt att mamman är så nöjd med mig, men också väldigt dumt att jag då kommer säga till henne om ca 2 veckor att jag kommer åka hem. Usssch ser inte fram imot de nu. Men vill inte stanna här i 1 år!
Har vart mycket med Lotta i helgen. Vart skoj! Vi har vart på köpcentrumet och shoppat lite. Hon fick köpt en jättesöt sommarklänning och jag köpte shorts!!
Imon blir de gymmet på min lediga tid på morgonen och sen hem till Lotta och hämta Män som hatar kvinnor filmen!!! Vill se igen. Så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0