2 Maj

Jag dör!
De är varmare idag än igår och de är mycket kvavare! Känner mig som en stor äcklig svettpöl ungefär. Charmigt! ;)
Men ja, har haft en härlig dag! Vaknade utan att behöva höra min väckarklocka vilket va riktigt skönt! Sen tog jag de lugnt lite och sprang på löpbandet som mamman har här i huset. :)
Efter de träffade jag Lotta & Jenny och vi åkte till Walmart och köpte lite grejer och sen va de vidare till Best buy och titta på datorställ till min dator för den blir ju löjligt varm hela tiden!
Men nu resten av dagen ska jag bara slappa, se på nån film kanske eller läsa. (: Skööönt!
Föresten! Jag är så irriterad att jag inte är hemma i Juni! Missar så mycket och en sak som jag precis märkte att jag kommer missa är Green day + Joan Jett & the blackhearts på Ullevi!!!! Va fan!
Skulle så gärna vilja se Joan Jett, har lyssnat nonstop på hennes musik sen jag såg "The Runaways" med Sara. Så bra är hon ju! Så missar jag när hon spelar i Göteborg för tusan! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0