5e maj

Fortfarande mellan 25-30 grader här borta! :)
Älskar de!
Är ledig 1h till innan jag börjar jobba igen. Mitt onsdags schema är verkligen konstigt. Jobbar, ledig, jobbar, ledig, jobbar & ledig. Haha
Men allt rullar på här borta. Ska träffa Corinne ikväll för en promenad och fika och ska iväg till gymmet på freda och testa de igen. Deras maskiner här är lite konstiga. Dom gungar och håller på när man försöker träna så de känns lite skumt!
Men jag och Sandra har också börjar planera för en liten resa vi ska göra när jag kommer hem! De är inom sverige men de ska bli så skoj! :) Längtar verkligen tills jag kommer hem och få ha en svensk sommar med familj & vänner! Så jäkla härligt är de ju! men har väl ungefär gjort halva tiden här borta nu.
Fick en sån komplimang eller vad man kan kalla de, idag!
Mamman hade ett möte på barnens skola om den äldsta dottern och lärarna sa till henne att dottern är väldigt snäll och fixar alltid så alla barnen är med och leker och hjälper sina kompisar. Dom sa också att hon har börjat uppföra sig MYCKET bättre de senaste 2 månaderna, vilket är ungefär så länge som jag vart här borta!!
Så de känns bra att alla de gånger jag fått hjärnblödningar på ungen, att hon faktiskt fattar att hon gör fel saker och lär sig. Blev riktigt glad asså! Och mamman va väldigt nöjd med. :)
Pappa, Amanda Magnus & Lena kommer över och hälsar på mig om ca 1 ½ månad också!!!! :D 

Kommentarer
Postat av: Sara

när ska vi göra nå? :D

2010-05-06 @ 00:01:19
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: lotta

förstår väl att du och din vän ska resa till hudiksvall, givetvis.

2010-05-08 @ 06:12:57
URL: http://whereisandrae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0