?

Hejsaaan!

Så ja, detta med att blogga har ju inte gått så jättebra...Men jag har inte känt för att skriva överhuvud taget under hösten och har inte haft så mycket att säga heller. Har mest handlat om att söka jobb och fixa pappas himla hus som btw är klaaaaart. För nu. Till sommarn ska vi tydligen skaffa pool & ny altan och eftersom jag inte behöver hjälpa till med att fixa nått av de känns de jäkligt kul :D
Men nu med ett nytt år så känns allt lite roligare måste jag säga! Jag har fått en aktivitet från arbetsförmedligen som gör att jag får träffa nya människor och komma ut varje dag och faktiskt göra nått, jag har tagit tag i träningen igen efter en december där jag var allt som allt på gymmet 2 gånger. Pinsamt.
Sen har de hänt lite mer på jobbfronten och jag har även anmält mig som volontär till ett sport event som händer här i underbara Göteborg i Juni och de längtar jag verkligen efter. Kommer bli grymt!
++++ att jag har hittat en utbildning som är inom musikevent i LONDON som jag har bestämt mig att försöka söka till, antagligen nästa år.
Life is pretty damn good at the moment! :)




De enda som är bra med en one piece, man kan se ut som en misslyckad rånare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0