My tired radio keeps playing tired songs

Tror jag har haft den sjukaste dagen på mycket mycket länge. Ungefär sen jag den dagen jag fick mejl av Cultural Care där de stod att min värdfamilj tackat jag till mig och att jag inom 1 månad skulle vara i usa.
Ungefär såå!!
Har alltså fått inbokat 2 jobbintervjuer idag på ett jobb som jag sökte igår & ett annat företag som hittat mig via arbetsförmedlingens databas!  + att ett annat företag är intresserad av att få kontakt.
Hade ju redan en del innan med kajskjul 8 och World transplant games tyckte jag så känner mig lite stressad just nu. Men de blir nog fina fisken när de löst sig alltihop. :)
Läste föresten ut Paganini kontraktet idag, en bok av Lars Kepler. Riktigt bra, kunde inte sluta läsa! Lite som mina bästa Harry Potter böckeeeeer.
Sen har jag varit så duktig idag att jag bakat en kaka. En med chocolate chip och banan i. De va så avancerat att jag gick in på Maxi köpte en färdig smet och sen skiva jag i banan och la högst upp. De va nästan för svårt men jag klarade de fint. Den blev bara lite bränd i ugnen.
Take Care people!
Jag & min kusin dotter Ebba som fyller 1 år nu i februari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0