Wish you'd just freak out


Har en såndär dag då jag saknar Lottiz & New Canaan. De va ett par härliga 5 månader ändå.
Men är ändå jäkligt nöjd med att jag nu har skrivit in vilka dagar jag ska vara volontär för World transplant games här i göteborg i juni! Är så peppad inför de, känns så roligt att hjälpa till med ett event som speciellt är för något viktigt samtidigt som de är sport som jag gillar lite smått sådär.
Ringde också till en kille igår som har hand om restaurangen kajskjul 8 och jag har nu chans att bli serveringspersonal där från mars om jag inte missförstod han helt? Vi får se hur de går.
Sen är de nu bestämt att jag ska åka och titta på skolan i London i juni med min kära mor!!!! Exited :D Vi får dock åka på midsommar från svealand menvde finns säkert ett fint sätt vi kan fira de i london, typ med en musikal? De hade jag gillat. Är så sugen på att se Queen musikalen, eller Lejonkungen har jag hört ska vara väldigt bra.
Men nu ska jag snart dra mig in till stan och försöka få tag på en grym present till Klaret som vi ska fira ikväll :D
Tänk att jag kanske pluggar på denna skolan om något år? Helt crazy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0